Today it`s a amazing day!

Jag vaknade kl 06.00 för att jag inte kunde sova och jag var hungrig ;) Nä men det mesta berodde på att vi skulle åka till ridhuset med Cleo idag! och ja vi åkte. Fast med båda ponnysarna och det känns så skönt att ha gjort dom på förmiddan!. :D Vi åkte till ett ridhus i Bie och red. 
Cleo red jag runt och tränade markarbete med henne och hon var jätte duktig för att bara vara 4 år :) Skritt,trav och galopp stod på schemat för henne. Bellis skrittade jag runt och försökte mjuka upp henne för hon är jätte stel i hela kroppen. Jag travade lite några varv på volten och det gick bra.. hon bockade 3-4 gånger men jag satt kvar! Pappa var även med och var ponnyfarsa idag :) Han lungnade ner mig och sa att hästen känner varenda liten rörelse och spänning., osäkerhet mm.. han sa att jag skulle slappna av och fokusera på att Bellis ska bli bra och bara fortsätta rida och det gick ju bra till slut! 
Stolt banan ägare haha :D  Nä men jag hoppas att snackisen om att hästar är en frukt är över ;)
Jag är väldigt stolt över Cleo och Bellis framgång från att ha blivit inriden i somras till att kunna skritt,trav och galopp... Bellis skritt, och trav dock men men!
 
Vi åkte hem och åt lunch och nu sitter jag och gör absolut ingenting.. Kom på vad jag kan göra för något..:)
Idag har det börjat att sätta på panel på ridhuset och det är färdigt imorgon! fast underlaget kommer senare men hallen är klar då hoppas jag! Jag är fruktansvärt glad att mamma och jag äntligen kan få rida i ett eget ridhus,som vi äger haha men jag är väldigt glad! Några hästar och ryttare som vill komma och rida haha? :D
 
Det enda som kvarstår att göra idag är ju att mocka stallet men det gör jag när jag tar in mina diamanter :)
 
Vad har ni gjort idag osv ? :)
GLAD MÄNNISKA IDAG! :D
 
 

Kommentera här: