Lov hela veckan jippi!

Ja som rubriken lyder så får jag mitt efterlängtade höstlov nu denna vecka! Det har hänt lite grejer dom här dagarna kan jag säga. Jag red Cleo kl 07.00 i lördags och de fick ledigt igår båda 2 för i dag måndag är det nya grejer som händer.. Nä haha men våran hovslagare kommer idag fm och efter att Cleo ska bli skodd runt om så kör jag på fullt allvar, Detsamma gäller Bellis! Henne kan jag rida överallt nu när hon får skor på sig!:) Ja det hände inte så mycket i helgen. Jo det har det ju gjort vad dum jag är! De har satt på taket på ridhuset och jag är så glad! det börjar närma sig nu :D.
Igår söndag så tvätta mamma min fina jacka, som jag hade både mobil och min kamera i! Gissa vad som händer! Jo min mobil o kamera tvättades och nu fungerar inte ett skit!!!!!
Mobil åker upp till nr 1 på önskelistan tills Söndag!!
kameran kommer nr 2! det kan jag säga er så nu har jag min gamla mobil haha men på den så fungerar inte touchen :( 
Jaag är deprimerad! aja jag ska inte låte det gå ut över er haha :) Men nu ska jag dra upp till stallet och släppa ut mina fina ögonstenar! hare bra!

Kommentera här: