Lördaaaa:D

Ja det är lördag och i går gick jag och min brorsa bus eller godis och som ni kanske säger " det gick man i torsdag!!!" men nehe det funkade att gå igår oxå haha! nä men vi fick ihop ungefär 1kg godis och det roliga är att jag inte alls är sugen på godiset :P Min brorsa var ett psyko och jag var en häxa med igen sydd mun haha.
Har ni gått bus eller godis, va var ni utklädda till?:D
Nä men jag känner mig seeeeeg idag och nu kl 14 så har jag ätit en apelsin och pizza bit till lunch och jag ska upp och rida Bellis och Cleo:) men jag måste göra något med dom innan det blir mörkt. Jag ska skritta ut Bellan och Cleo trava och galoppa ut på skogsvägar!  Ja men jag startade dagen med en skål med flingor och en skogsprommenad med hundarna:) skönt.'
Justee ni måste veta oxå.. Iförr går så försökte jag trava Bellis och hon försökte bocka av mig!!!! :/ Sen hon gjort dumma saker mot mig så har jag blivit rädd för henne men när jag satt på henne när hon försökte bocka av mig så kände jag mig INTE RÄDD utan jag fick värsta adrenalinkicken av henne och jag bara följde med i rörelsena hon gjorde och bara sträckte på mig! När ni tro att ni inte kan eller vågar så ska man göra det iallafall! det har jag lärt mig! 
jag är så stolt från att ha ridit in Bellis, Ramlat av henne, Blivit sparkad i ansiktet av henne, blivit biten av henne, och under den tiden så var hon sjuk.. Jag blev rädd för henne och nu är vi tillbaka på ruta 1 och jag är så stolt över mig själv över att jag ens vågar sitta på henne igen, rida ut i skogen själv osv!  Ni tycker säkert att jag pladdrar skit nu men men jag behöver prata av mig :P
och jag är så jäkla bra tänk det och säg det för er själva! Ni är så jäkla bra! jag är bra! Du är bra! 
Bye..:)
1 tova:

skriven

bra sagt världens finaste Lina <3

Svar: haha tack!! :D<3
Lina o Lina

Kommentera här: