Okej nu kommer lång historia...

Ja som rubriken säger så är det en väldigt lång historia... Dagens ungdomar dömmer vad man är efter utseende och idag fredag denna jäkla fredag så går jag fram till min brorsa på maten och säger att jag vill ha hjälp med en sak och då kommer en lite jäkla unge som är hans klasskamrat? tror jag.. Och säger.. ni är inte ett dugg lika och din brorsa ser ut att vara första klass och du andraklass och med det menar jag att din brorsa ser RIK ut! O HERREGUUUUUUUUD VAD FAN MENAR DU MED DET?!?!?! tänkte jag.. Jävla unge har alltid fått märkes kläder osv jag blir så jävla trött på detta att dom dömmer en efter kläderna! 
 
Idag kan jag säga er att jag orkade inte bry mig om hur jag ser ut utan jag har en vit tjock tröja. aprikosfärgad t-shirt och ett par blåa jeans med lite usvängning i slutet av benen.. okej fine det är inte världens snyggaste utan man tager det man haver inte sant?? + jag har knappt kammat mitt hår oxå men vad jag man inte för en fredag lixom!?
 
och vet ni vad??! denna jälva unge går i 5an!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅHHHH BLIR SÅ TRÖTT MEN JAG SER UT SOM JAG VILL!!!!!!! FATTA DEEEEEEET! och nu så fort han ser mig lipar han åt mig och gör grimarsen åt mig...  
nabrjghv,grhs bvlgahfbnc.skldfhgblyv,ajkjkfoiegjvdbyugklwvikrtgyvsbegbnfoölirjwgnbvtjkr.ikfaöcrel..........tänker jag JUST nu!!!!!!
sorry att jag är lite deppiiiiiiiiiiig!

Kommentera här: