snusanmusan o ridhusbygge!

Tja, Fanny hääääära ;) Ska gästblogga på Linas blogg ( men det visste ni väl redan HA-HA). Just nu så sitter jag och Lina i köket och väntar på mat ;) VI ÄLSKAR MAT :D <3 Ska berätta lite om mig själv, Linas syster på snart 18 vackra vårar, jag är 1,75 lång och har bott i Linas hjärta hela livet. Jag ville bara prata lite eftersom jag inte har några vänner :D Juste ni som har planer på att skaffa barn, dont fucking do that! JAG HATAR BARN !!! BARN ÄR VIDRIGA BARA SÅ ALLA VET !!!!!!! Men nu ska vi äta så ni får kyssa varandra på rumpan och sova :D
okeeeej Fanny då vet vi att du hatar barn;) Men men haha hennes ord.. Ja men nu har jag kommit hem från stallet. 
Jag red inte idag för jag hann inte och jag orkade inte utan jag tar en pluggkväll med material lära.. jeeejjjjj!!! :( Nä men jag mockade och fodra kvällsmat åt dom och nu har jag ätit färdigt.. tog ett break! haha
 
I morgon tror jag att våran grupp på NO labb slutar 13.00!!!! Jag hoppas det för då kommer jag att hinna med både Cleo och Bellis!!! Jag hoppas det för jag vill verkligen det!!!!!
 
Nu tittar jag ut på ridhuset de håller på och bygger på och jag trodde det var så att själva stommen till ridhuset skulle vara färdigt tills torsdag. Men min mamma sa att HELA RIDHUSET ska vara färdigt till nästa torsdag!!!!! O herregud f*n vad jag längtar:) men underlaget kommer senare!:(  
Och på den kommande lördagen den här veckan kommer Roxette hem! Jippi!!
Fina jag och Fanny i bakgrunden!<3!:)
O HERREGUD VAD SNABBT DE HAR KOMMIT PÅ RIDHUSET!!! de började i morse!?!?!?!:O
 
aja men vi hörs sötnosar<3:D

Kommentera här: