Framtidens bästa ponny!

Hej jo som ni vet så fyllde jag år igår och jag fick massor av roliga grejer haha :) nä men det kommer en bild med det lite senare i inlägget! jag kan iaf säga att jag ärväldigt nöjd över sakerna jag fick och jag kommer guida er sen.
Jag är lyckligt lottad som har mina vänner och ni vet vilka ni är!  tack för att ni grattar mig haha! :D
 
 
Igår söndag så hoppade jag Cleo lite blåbärs bus på ridbanan haha och för er som undrar vad blåbärs bus är för något så ska jag berätta det! häng med i min story. Jo det finns ju blåbärs dressyr och hoppning som är till för lite av en nybörjare till ryttaren och det är väldigt lätta saker, typ som att hoppa över 20 cm högt hinder haha ;) men jag gör det för att min ponny är unghäst! Och bus i sin mening är busridning,galoppa hej vilt på banan, strunta i formen på hästen utan bara låta den ha kul!  Så var det med Cleo igår! Och hon var jätte duktig för hon brukar inte vilja gå i ett speciellt hörn på ridbanan och det problemet var som bortblåst!
Bellis fick ledigt pga  att jag inte hann göra något med henne för släkten kom igår och firade mig.  
Men idag så har det var andra gnägg!  ( jag vet inte vad jag ska skriva haha) Min coola brorsa var med mig i stallet och han fick rida Cleo och han travade lite också och ni skulle sett hans skräckslagna ansikte haha kan inte sluta skratta åt det :D Men han var duktig för i slutet red han själv! och jag ska se om det går att ladda upp en video på han :D  
 
 
 
Kevin var duktig men min ponny är bäst!
Cleo  är snygg oxå haha :D  jag verkar vara en sån här som älskar sin häst! nähä tänker ni men jag är helt in love with my horse :P
 
Jejj fina paret asså! :D Kevin du får ärva Cleo när jag blir för stor för henne :)
 
Och så kan jag inte låta bli att lägga ut en helt suverän bil på den blivande mamman i stallet!
ROXETTE!!! :D:D
 Ja det var allt från mig ikväll! behövde skriva av mig lite :) 
 
hare bra!! :D
 
 
 

Kommentera här: